Monday, April 28, 2014

Lime Shot




Finezze by Oana Cocir skirt HERE // Benetton cardigan // BCBG Max Azria shoes
MK watch // Fossil bracelet


Galbenul. Intens, amplu si orbitor, reprezinta vara, razele soarelui si caldura acestuia, sufletul de artist, aurul si florile de pe camp! Ne inconjoara si se ravarsa mereu, promovand optimismul si prosperitatea! Oglindeste de asemenea si starea mea de spirit in miez de primavara, ajungand rapid culoarea mea favorita sezonul acesta! Imi va inveseli nu numai garderoba ci si casa, accente de galben fiind recomandate cu entuziasm in decoratiunile interioare!

Am inceput cu acest cardigan de un galben acid, care mi-a intrecut cele mai optimiste asteptari in termeni de versatilitate! Imi completeaza de data aceasta frumoasa fusta creion de la Finezze (o gasiti AICI impreuna cu alte modele delicioase), facandu-ma sa ma simt excelent la petrecerea la care am purtat weekend-ul acesta tinuta!

Va pup si va doresc o saptamana excelenta si nu uitati sa imi impartasiti in sectiunea de comentarii, sentimentele ce va incearca vis-a-vis de indrazneata culoare!










18 comments:

  1. superba tinuta si combinatia dintre blazerul galben si fusta cu insertii albastre,you look like a classy lady
    kisses
    www.journeyofalifestyle.com

    ReplyDelete
  2. Very beautiful skirt and shoes! You look lovely!!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Superba fusta! Arati tare bine in aceasta tinuta! :*

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Delicata si feminina tinuta, imi place! xoxo

    ReplyDelete
  5. Ce fusta frumoasa! Intr-o alta postare, ne poti arata si bluza mai bine?! :D

    ReplyDelete
  6. Esti o frumoasa iar tinuta pe masura. Fustele pana la genunchi iti vin genial, ai un corp de invidiat.
    E chiar indrazneara nuanta dar mie imi place tare mult. Am asa o bluza gen rochie scurta dar nu am purtat-o niciodata pentru ca nu stiu cum as putea sa o asortez dragut.
    Te pup tare!

    ReplyDelete
  7. Ce boema esto draguta mea. Esti o frumusete!!

    te pup

    miu-miu.ro

    ReplyDelete
  8. Cardiganul este superb in tinuta asta mai ales in combinatie cu fusta splendida! Are un model foaret simpatic ;)

    ReplyDelete
  9. Love this skirt! Especially paired with this gorgeous cardigan!

    ReplyDelete
  10. Mie chiar imi place galbenul, am si eu haine in aceasta culoare. Dar mai mult imi atrage atentia fusta! E deosebita!

    ReplyDelete
  11. Străluceşti asemeni unei raze de soare în plină vară! ♥

    ReplyDelete
  12. Suberba tinuta! O ador!!!


    http://ancafr.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  13. foarte dragutza fusta
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  14. lovely look!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  15. E superba tinuta! <3
    Imi place galbenul la nebunie si chiar vreau sa imi cumpar si eu un cardigan in nuanta asta :)

    ReplyDelete
  16. Buna Dora!

    Un look impecabil!Esti superba! <3 <3

    :* :* Roxie T

    fmdstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Cat de bine te complimenteaza galbenul! Tu esti o fiinta solara, Dora, cu o frumusete si o gratie ireale - cum am mai spus! :)

    Minunat look! Ma incanta printul, croiala si lungimea fustei! :)

    Pupicei, minunata Dora!
    Ilda
    Lavender thoughts

    P.S. Imi spuneai ca astepti detalii despre participarea la emisiunea "Vrei sa fii milionar?"... Te astept in vizita, postarea cu impresiile mele de concurenta entuziasta se afla pe blog! :D

    ReplyDelete
  18. Mereu m-am ferit de galben, am probat o pereche de pantaloni zilele trecute, dar un galben pai, frumos insa...desi imi veneau bine am renuntat pentru unii intr-o nuanta mai inchisa. Dar in partea jos altfel stau lucrurile, la tine arata extraordinar aceasta combinatie de culori!

    ReplyDelete