Friday, September 27, 2013

White Story








You can find the blazer HERE // h&m dress // zara shoes // MK watch


EN: No matter what the latest trends may be dictating season after season, a woman needs some classic, key pieces that she can always rely on. They are staples and they always keep us looking fresh and updated! 
And I think we can agree that a long, white, sleek jacket is definitely one of those fabulous pieces! They're perfect for dressing up a basic dress or simple denim skinnies and it's also workwear appropriate! What more could you wish for? 
I got mine here and I'm thrilled with the choice I've made!



RO: Fiecare sfarsit de sezon ma regaseste negresit in dressing, incercand sa-mi inventariez garderoba. Consemnez ce-am mai cumparat, cat am purtat din noile si din vechile piese, ce nu a avut ragazul de a fi mangaiat de lumina soarelui si de ce anume am abuzat! Si de fiecare data am neplacerea de a remarca ca am facut si achizitii nechibzuite! Sub impulsul momentului, tentata de o reducere substantiala sau pur si simplu din plictiseala fata de propriul sifonier, cedez si mai cumpar cate o rochie sau o pereche de pantaloni care nu promit nici viata lunga si nici versatilitate! 

Ei bine, de data aceasta lucrurile au stat putin diferit! Weekendul trecut m-am pus pe treaba si- cu supararea de rigoare- am impachetat arsenalul vaporos. Si uite asa, am constatat cu mandrie ca achizitiile mele au devenit mult mai intelepte cu trecerea timpului si ultima curatenie nu m-a gasit decat cu doua piese deficitare la capitolul functionalitate. Anul viitor va fi si mai bine;)

Nu din aceeasi categorie face parte aceasta minunata jacheta care infrumuseteaza pozele de azi.
Ei bine, o iubesc! Da da!! O piesa cheie care promite o sumedenie de combinatii reusite! 
Asta numesc eu o achizitie inteleapta;)

Voi mai calcati stramb si faceti achizitii pe care ulterior le regretati?



White trimmed jacket HERE



20 comments:

  1. Foarte mişto paltonul, acum imi pare rău ca nu mi l-am comandat!..

    ReplyDelete
  2. Superbă jacheta! Şi eu sunt în căutarea unui trench perfect :-)

    ReplyDelete
  3. Your look is so nice and the jacket...I love it! Gorgeous in this look.Kisses:)

    ReplyDelete
  4. the heels really make the difference! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  5. Absolut superb! :X Vai cat de mult imi plac sandalele :D

    www.goldandsilversparkles.com

    ReplyDelete
  6. imi place la nebunie sacoul.

    http://darkflayer.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  7. frumoasa mea, tare draguta jacheta, iti vine minunat! pupp

    ReplyDelete
  8. E deosebita jacheta ta, Dora!
    Marturisesc ca nu as fi stiut cum sa o port...E superba combinatia aleasa de tine!

    Parul tau atat de frumos - inca de la postarea trecuta (cand l-ai purtat tot cu volum) am vrut sa-ti spun asta, dar eram prea emotionata - mi-a trezit amintiri minunate legate de o prietena draga din copilarie/adolescenta si de niste fotografii ale ei realizate de un fotograf profesionist!

    Te imbratisez!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am lasat purtata de val, in stilul meu; am omis astfel sa raspund intrebarii tale: mult mai putin decat inainte vreme, ne mai inteleptim cu trecerea anilor!:)
      La tine nu-mi imaginam ca s-ar intampla sa faci achizitii mai putin inspirate!

      Delete
  9. Sweet pictures and a great outfit! :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  10. ooo da,eu mai fac achizitii nesabuite,sub impulsul momentului...din pacate. Iar tu....esti atat de frumoasa....Nu stiu cum reusesti sa ai de fiecare data parul impecabil..:)

    ReplyDelete
  11. Minunată! Îmi place foarte mutl jacheta!

    ReplyDelete
  12. Ce frumoasa este jacheta si intr-adevar merge cu multe piese vestimentare :D
    Eu de obicei sunt cumpatata atunci cand imi cumpar lucruri, ma gandesc in cate feluri pot purta o anumita haina si daca nu figureaza in mai multe stiluri...o las deoparte.

    ReplyDelete
  13. E tare draguta jacheta :) din pacate si eu mai fac achizitii pe care le regret :) dar uit repede de ele :D

    ReplyDelete
  14. perfect look!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  15. ador sandalele astea :D

    as aprecia daca ai da un clik pe cuvantul "sheinside" din acesta postare: http://blogbyflora.blogspot.ro/2013/09/sweaters-from-sheinside.html

    ReplyDelete
  16. Superba jacheta, acum ma uitam pe site sa-mi comand ceva si te-am vazut :D
    Am zis ca neaparat trebuie sa intru sa caut mai multe poze, e adorabil!! Presupun ca poate fi purtat la primavara de acum... e subtire, nU?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, scumpa mea!!

      Da, e destul de subtire, potrivit pentru primavara/toamna!

      Delete