Wednesday, March 25, 2015

Spring Essentials


Blazer HERE
Dress HERE
Overknee boots HERE
Head piece HERE


Buna dimineata, prieteni dragi!

Astazi vorbim despre piesa care va alcatui temelia garderobei mele de primavara: cizmele peste genunchi intr-o nuanta deschisa la culoare, menita sa complimenteze toaletele pamantii sau pastelate aduse incetisor, dar sigur de vantul caldut ce ne petrece in fiecare dimineata catre job sau scoala.
Dati click cu incredere catre site si inspre cosul de cumparaturi, deoarele cizmele sunt the hit: merg bine peste genunchi la cei 1,73 m ai mei, se incalta usor si au un toc gros, nu foarte inalt si extrem de comod! Ce poti sa iti doresti mai mult?! Le gasiti acum la un pret f bun, la reducrere, aici.

Am ales sa le port azi intr-o combinatie chic cu o delicioasa jacheta inflorata, rochie din tulle si cel mai chic accesoriu de par la ora actuala, ornamentul tip candelabru din perle. Sta deja pe masuta de accesorii go-to, deoarece imi va imbogati precis tinutele casual cu jeansi si topuri din voal lejere dar si cele mai chic, cu un LBD, sandale pe glezna si o esarfa poncho. 

Link-urile directe catre toate produse le gasiti mai sus!



De asemenea, nu uitati, mai aveti timp pana in aceasta noapte sa va INSCRIETI LA CONCURS!!!
Aveti sansa de a va imbogati garderoba de primavara cu o piesa la alegere dintr-o lista propusa de mine! Aveti detaliile aici: http://www.fashionpainteddreams.com/2015/03/march-surprises.html







8 comments:

  1. That headpiece looks so beautiful on you!
    Xx
    Rhea
    www.fuss.co.in

    ReplyDelete
  2. Eşti impecabilă, ca de obicei! Frumoasă postare, iar ţinuta e asemenea.

    Www.gabriela-popescu.com

    ReplyDelete
  3. Dora draga, nici macar o postare de-a ta nu mi-a scapat dar ma incearca sentiment de vinovatie din pricina lipsei feedback-ului; pur si simplu, nu am mai reusit, n-am mai tinut pasul; mai sunt si alte prietene dragi mie fata de care am aceeasi "vina"... In asteptarea unor vremuri mai pasnice, m-am mobilizat acum a-ti scrie, chiar daca febra asociata unei incredibil de urate viroze respiratorii si droaia de medicamente cu care incerc sa-i tin piept ar putea sa faca sa para ca delirez! :)))

    Nazuroasa din mine si-ar fi dorit foarte mult sa vada cum ochisorii tai sunt pusi in valoarea de acel accesoriu de par cu nota exotica! :) Te-ai astepta ca o printesa indiana cu plete de abanos sa il poarte... dar tu demonstrezi ca si zanelor blonde le vine perfect!

    Cizmele sunt wow-wow! Me want it badly! :D
    Draga mea Dora, ai creat un look inedit si uimitor de frumos, combinandu-le cu rochita din tulle ce are un aer atat de romantic!

    Pupici multi, cu drag si dor, scumpa mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    ReplyDelete
  4. multumim pentru postare! astept cu nerabdare finalul concursului !!!

    ReplyDelete
  5. Boho chic perfection from head to toe! I love your jacket, it's so unique!

    http://www.lartoffashion.com

    ReplyDelete
  6. Superba tinuta!!! Accesoriul de par iti vine minunat, iar cizmele peste genunchi sunt grozave.
    Intr-un cuvant esti mai multe decat frumoasa.
    http://hersilea.wordpress.com

    ReplyDelete