Friday, March 13, 2015

Lady Luck- Tenerife



Dress HERE
Demoazele Art headband and bracelet HERE


Bine v-am regasit, oameni frumosi!!

Din pacate nu am avut nicio clipa de respiro de cand m-am intors din vacanta, asadar prima postare cu soare s-a lasat putin asteptata. Insa azi sunt libera iar cu un ceai de fructe langa mine si mii de amintiri, am scos cardurile de stocare cu fotografiile din Tenerife si m-am apucat de sortat impartind totul in cca cinci postari.

Dupa cum v-am povestit si pe Facebook, vacanta mult asteptata de mine a debutat cat se poate de prost, chinuita fiind de o incantatoare gripa instalata cu o zi inainte de a-mi lua zborul. O zi!!! Febra, tuse, frisoane, am primit tot pachetul! Din fericire, am fost indeajuns de inspirata incat sa fug instant la doctorul de familie pentru un tratament de urgenta: antibiotice :/ Pffff,  ce necaz pe capul meu mai ales ca visam deja la un bun venit sub soare cu o cupa de Sangria managaindu-mi sufletul.
Spre bucuria mea, tot teatrul a durat cam doua zile iar terapia cu soare si briza de mare si-au facut rapid efectul, scapandu-ma rapid de simptome. Hello, Sangria! :D

Ne-am cazat in sudul insulei, pe Coasta Adeje la indrumarea agentului nostru de turism. Motivatia principala? Cele 2/3 grade in plus din termometre fata de nordul insulei. Dupa ce ne-am plimbat peste tot, n-as putea sa confirm sau infirm acest lucru: vremea a fost superba peste tot, rasfatandu-ne cu temperaturi de la 20 la 26 de grade, numai bune pentru un bronz excelent de inceput de an. Este adevarat insa ca am prins si doua dupa-amieze innorate si cu vant extrem de puternic, insa nu a plouat iar temperaturile crescusera chiar in acel interval. ( vremea este comparabila cu cea din Egipt pentru aceasta perioada a anului). Pe timp de seara veti avea nevoie de o jacheta sau un cardigan, deoarece se raceste. 

**Daca am cititoare care locuiesc in Germania si doresc detalii despre hotelul la care am stat noi-  foarte frumos si cu servicii excelente-  scrieti-mi in privat. Nu are sens sa dezvolt aici, o rezervare fiind posibila doar din Germania.


De asemenea, daca nu sunteti inclinati sa va petreceti tot concediul la piscina, pe sezlong si doriti sa vizitati si insula in lung si lat, inchiriati obligatoriu o masina! Eu nu aveam mari asteptari in momentul in care am aterizat pe insula, insa odata cu prima plimbare mi s-a schimbat complet parerea. Tenerife este o destinatie perfecta de inceput de an daca nu aveti chef  sau timpul necesar sa zburati prea departe, cu promenade incantatoare, plaje frumos amenajate si posibilitati excelente de shopping! Aici ma refer la faptul ca nu au taxe iar preturile sunt mult mai mici pt aceleasi bijuterii, parfumuri sau marci comercializate la noi. Va dau si un mic exemplu. Plecasem de acasa fara parfum, in ideea de a-mi lua The One de la Dolce din aeroport. Ei bine, nu l-am luat de la duty-free ci direct din El Corte Ingles la 75 ml cu doar 62 Eur! (pret duty-free 90 Eur// Douglas 99 Eur) Diferenta este de..un Rouge Volupte de la YSL :))

E necesar sa mentionez ca am avut probleme la impachetat cand m-am intors?:O

Buuuun! Acum cateva cuvinte despre pozele de azi ca prea ma lungesc si nu mai am ce va povesti in postarile viitoare. 
Sunt surprinse in Los Gigantes, un loc incantator ce mi-a amintit putin de insula mea de suflet, Santorini. Peisaj in nuante de alb si brun inchis, totul pe un fundal de un albastru ametitor. Frumos!

Nu puteam puncta peisajul altfel decat cu minunata rochie maxi rosie si bijuteriile faurite cu drag de Claudia, mintea creativa din spatele Demoazele Art! <3

Pe curand,
Dora















9 comments:

  1. You look so beautiful and feminine in this maxi dress!!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ☀️☀️☀️ soaree.. Soaree, primele cuvinte care mi- au venit in minte vazut pozele tale. Totul este atat de luminos si optimist! Ce vacanta frumoasa ai avut! Peisaje superbe, cer albastru, soare, apa turcoaz, un mic paradis. Am fost in Spania, dar in Tenerife nu am ajuns, este o destinatie de luat in calcul.
    Cat despre tinuta ta, este perfecta, arati ca o nimfa a marii, accesoriul din par este suuperb. Arati minunat ca intotdeauna. Cu drag Carmen(carmencode)

    ReplyDelete
  3. Du siehst wunderschön aus liebe Dora. Dein Kleid ist ein absoluter Traum und die Farbe rot wie für dich gemacht <3

    Grüßle
    Ani
    www.fleurani.blogspot.de

    ReplyDelete
  4. Peisaje superbe, iar tu superba ca de obicei!!! Bine ca ai scapat rapid de raceala si ai avut parte de o vacanta frumoasa.

    ReplyDelete
  5. I think Tenerife is a really marvelous place and your dress is amazing my dear!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete
  6. Foarte draguta rochia! Arata super

    ReplyDelete
  7. Superba atat rochia cat si locatia!!!
    http://hersilea.wordpress.com

    ReplyDelete