Monday, October 28, 2013

Travel diaries- BARCELONA





EN: Hey guys, here I am, keeping my promise and showing you the photos from our vacation in one of the most fascinating cities in Spain, Barcelona! Our stay there was a blast and I'm so grateful I had the chance to visit it. The city itself is a mixture of tradition and modern art and it has so much to offer!! From outstanding architecture to delicious food, nice beaches, crazy parties and pleasant climate all-year-round!
It truly is a destination that you won't want to miss in this lifetime! 

I can't wait to go back there!!


RO: Eleganta, impunatoare, cu piatete incantatoare dar mai ales calda si insorita! Asa ne-a intampinat dimineata primei noastre zile petrecute in Barcelona. Mmm, ma las mangaiata de razele soarelui si nici nu ma mai gandesc la frigul de acasa. De fapt, cum se simte frigul? De la aeroport fugim rapid inspre hotelul aflat nu departe de forfota orasului, ne schimbam, luam aparatele si hai, ne asteapta nerabdator orasul! Uitam de foame si ne indreptam spre Placa de Catalunya, miezul orasului si locul de intalnire a celor mai importante bulevarde. Pac-pac, cateva poze si de acolo decidem sa coboram pe Las Ramblas, strada principala de promenada a capitalei catalane. La prima vedere? Pestrita si arhi-aglomerata! Spre inserat insa, devine cu adevarat fermecatoare.
Ne incarcam bateriile de la energia si forfota orasului si ne plimbam cu privirea tintita in nori, citisem deja ca Barcelona e orasul in care trebuie sa-ti mentii ochii ridicati, deoarece impresionanta arhitectura e umbrita de regula de copaci inalti si desi. Frumos, insa turistilor nu le prea da posibilitatea de a surprinde cadre intregi cu aproape niciun edificiu important.

Aproape de ora cinei ne oprim in Placa Reial, o piateta fermecatoare aflata in inima orasului si alaturi de o cupa revigoranta de sangria servim, bineinteles, cate o portie de tapas si paella. Zic sa fim turisti pana la capat:))

Ne-am continuat excursia reusind sa punctam mai  multe obiective decat ne planuisem strecurand in program si o jumatate de zi destinata cumparaturilor. Pt impatimitii Inditex (Zara, Massimo Dutti&co), Spania reprezinta o adevarate desfatare deoarece preturile sunt semnifiativ mai mici decat in restul Europei! De asemenea, concernul spaniol ofera si outleturi pt produsele din colectiile precedente, numite Lefties (#leftovers). Amatorii de lux nu sunt neglijati, magazine ale celebrlor case de moda fiind raspandide peste tot de-a lungul faimoasei linii de 5 km de shopping! (Yes, I knowww!:)) Am facut si eu niste super-achizitii de toamna, insa va tin curioase si va arat ce am luat in decursul postarilor ootd ce vor urma!

Spuneam ca am reusit sa vizitam mai mult decat am panuit. Cum asa? Simplu, dragii mei, am refuzat sa pierdem ore intregi stand la coada pt bilete pt a intra in diferite edificii si am preferat sa ne bucuram de soare si de vremea placuta luand orasul la pas! N-au intrat zilele in sac si-o sa mai ajungem in capitala catalana pt a ne bucura de restul!

Ma declar incantata de Barcelona si va spun sincer ca mi-a intrecut asteptarile!  Are atat de multe de oferit turistilor si iubitorilor de cultura s frumos, e de-a dreptul fascinat de-a lungul si de-a latul!
Acum inteleg de unde atata valva in jurul operelor lui Gaudi! Zau ca Sagrada Familia impreuna cu La Pedrera si Casa Batllo reprezinta deopotriva unele dintre cele mai frumoase si cele mai neobisuite privelisti care mi s-au intins pana acum inaintea ochilor. Un amalgam de sentimente amestecate te cuprind aflandu-te acolo, mic si neinsemnat, in fata acelor capodopere insumand atat de multa originalitate si volum de munca!

Dar va las acum cu pozele, care sunt mult mai graitoare decat explicatiile mele si va doresc vizionare placuta! Pe langa cele mentionate de mine, veti mai intalni poze de la Parc Güell, Acvariul, portul si Barcelonetta, Cartierul Gotic sau MNAC!

Pe curand!



+












































23 comments:

  1. Gaudi ftw!

    Best,
    the ALLAROUNDEVE team

    ReplyDelete
  2. Beautiful photos!! You look fantastic :)

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dora si unde mai amintim ca pe langa toate minunatiile astea mai are si mare inspumata! Nu stiu sincer de ce si chiar daca imi lipsesc multe alte orase de pe lista celor vizitate deja, Barcelona mi se pare cel mai frumos oras! Are ceva incredibil in atmosfera si sunt convinsa ca latinitatea locurilor joaca un rol important. Superbe pozele, mi au adus aminte de plimbarile mele. Este unul dintre orasele pe care le-as revedea oricand. Multi pupici si asteptam sa vedem achizitiile!

    ReplyDelete
  4. Beautiful pictures and great outfits. Lovely city! :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  5. nice!! ;-))

    i invite to me too
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. You look stunning and the trip looks amazing!

    ReplyDelete
  7. Amazing postals fron Barcelona! The architecture and energy of the city is just amazing! And speaking of amazing is your style on vacation, totally fabulous!

    Cee. ♥
    Code Overdressed

    ReplyDelete
  8. looks like an amazing time! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  9. Awwwww, mi s-a facut dor de Barcelona! Si eu mi-am promis ca ma voi intoarce, inca nu am reusit (s-ar parea ca sufar un pic de boala romanului care nu vrea sa se duca de doua ori in acelasi loc :P), dar la anul cu siguranta voi ajunge acolo. Intotdeauna am zis ca din toate orasele pe care le-am vizitat, Barcelona a fost singurul in care m-as muta fara regret...

    Superba colectie de fotografii!

    Hugs,

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  10. You look beautiful! Love the pics and the outfits!

    ReplyDelete
  11. So many lovely photos my dear! :)

    Take care,
    Daniella xox

    ReplyDelete
  12. Intreg soarele Barcelonei zambeste pe chipul tau!:)
    Mai vrem povesti, mai vrem povesti...Sunt minunate fotografiile, unele spectaculoase, altele funny, dar si tu povestesti atat de frumos!
    Intuiesc ca e fascinanta Barcelona, sper s-o vad si eu intr-o buna zi!

    Asteptam continuarea...:D
    Te imbratisez, draga mea Dora!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    ReplyDelete
  13. Draga mea, nu ma pot abtine si iti spun ca esti tare tare frumoasa! Fiecare poza emana atata bucurie si energie pozitiva incat doar uitandu-ma la ele sunt absolut sigura ca ai avut o vacanta minunata.
    Barcelona este unul dintre destinatiile mele din wishlist, chiar sper sa ajungem si noi acolo...candva. Pare intradevar fascinanta!
    Aaa, si sa nu uit. Ador gecuta ta de piele.E atat de versatila...iar tu o pui in valoare la maxim.. Exact asa ceva imi doresc si eu!!

    Pupici, o seara minunata!

    ReplyDelete
  14. Amazing photos!
    Adela x

    Misspinkstyle.net

    ReplyDelete
  15. Superbe fotografii, tu in tinute commode, dar nu in ultimul rand chic!
    xoxo
    About women and not only Blog

    ReplyDelete
  16. Vai ce de poze fabuloase! Ador totul! Asa de mult mi-ar fi placut sa locuiesc in una din casele construite de Gaudi..sunt dementiale!

    ReplyDelete
  17. Ce loc minunat! Cum sa nu-ti doresti sa ajungi acolo...Iar tu asemenea, stralucitoare!!!

    ReplyDelete
  18. ce fotografii!!! Am fost de doua ori in Barcelona, dar m-am indragostit din nou acum!

    ReplyDelete
  19. Fotografiile sunt foarte frumoase și sunt sigură că Barcelona merită pusă pe lista de călătorii MUST.
    Toate combinațiile îți vin perfect!

    ReplyDelete
  20. Superba postare! :)

    https://seasonsofstyle.wordpress.com/

    ReplyDelete
  21. great post :D lovely pics!
    bitsandstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Oare din ce cauza nu pot vedea pozele? se incarca doar 3-4 :(!

    ReplyDelete
    Replies
    1. am sa verific asta seara, multumesc de atentionare!!!

      Delete