Tuesday, February 2, 2016

Red Ruffles


Dress HERE
Zara vest
La Strada booties


Un strop de rosu la inceput de saptamana e verificat a imbunatati starea de spirit si a pune un zambet prelung indispusilor ce n-au inca energie pentru munca dupa un weekend zapacit.
Eu nu ma folosesc insa de rosu doar atunci cand am nevoie de un shot de energie si l-am transformat in culoare relativ basic in garderoba mea. Ma ajuta atunci cand sunt palida si lipsita de energie dar si in momentele in care vreau sa-mi compun o tinuta chic fara a depune prea mult efort in crearea ei. 
In postarea de azi am aplicat schema folosindu-ma de o dragalasa rochie de inspiratie boema cu volanase(pe care o gasiti aici) si finalizand cu o vesta de blana si botine apartinand aceluiasi tablou stilistic. 
Sper sa va placa si voua si sa va inspire in tinutele din aceasta saptamana! Pe curand <3







6 comments:

  1. you look so fabolous, red is your color

    ReplyDelete
  2. Flawless boho chic outfit! Love the fire red color of your dress.

    http://lartoffashion.com

    ReplyDelete
  3. Este superba culoarea rochiei, imi place cum ai combinat-o cu vestuta Pup!
    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Oooh ce faina e rochia! :)

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  5. so cute pics; -))


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Color of this dress looks perfect on you!!! Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete