Friday, September 4, 2015

Suede&Lace


Dress HERE
Jacket similar HERE
H&M shoes



Editand fotografiile observ cat de mult mi s-a deschis nuanta parului in ultimele luni. 
Nu este rezultatul vopsirii ci doar interventia soarelui puternic de care am abuzat in timpul vacantelor de anul asta si a faptului ca nu l-am mai tuns de cateva luni bune. Incerc sa il mai cresc cu vreo 15 centimetri si sa il aduc la o lungime egala pentru a-mi schimba pieptanatura si a-l tunde complet drept insa intreg procesul este ataaaat de molcom!! Nu doresc sa apelez la extensii deoarece sunt total anti, avand si eu in urma cu ceva ani timp de..2 saptamani :O 

Nu m-am acomodat deloc cu ele, asa cum nu a putut-o face nici cu gelul de unghii sau extensiile de gene. Invatatura de minte imi e ca sa ma multumesc cu ce mi-a fost dat! :))

Va imbratisez pe toti cu drag si va doresc un weekend pe cinste!







6 comments:

  1. Ce superba e rochia!!! Iar tu o frumoasa ca intotdeauna :*

    ReplyDelete
  2. Arati minunat, ca de fiecare data! :)

    ReplyDelete
  3. I'm in love with your dress, it's all sorts of perfect!

    http://lartoffashion.com

    ReplyDelete
  4. O papusica !!! Ador tinuta !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    ReplyDelete
  5. M-am uitat pe site la rochie si nu mi s-a parut cine stie ce. Pe tine totul se aseaza atat de frumos. Felicitari fotografului dar si modelului

    ReplyDelete