Sunday, January 25, 2015

Powdery



Trench coat HERE
Benetton jeans // H&M sweater
Zara shoes // Ivanka Trump bag // MK watch


Buna sa va fie duminica, dragii mei, sper ca va bucurati cu totii de un sfarsit de weekend pe cinste!
Al meu a inceput si se incheie zambaret in note pudrate de roz! Pentru ca e gingas si feminin iar copila din mine va avea mereu o slabiciune pentru tema Disney :))
Superbul trench l-am achizitionat de aici si sunt incantata de materialul fin si taietura structurala prezentata! O adevarata piesa de rezistenta in garderoba as spune eu! Dupa cum vedeti, eternul tench coat nu e obligatoriu a fi pe bej sau negru pentru a face impresie! O nuanta fresh de pastel va reimprospata clasica abordare, oferindu-i un aer vesel, numai bun pentru a destinde diminetile mohorate ale sfarsitului de iarna!

Voi ce spuneti? Mergeti pe clasic sau va lasati atrase de reinterpretari?







9 comments:

  1. so pretty pics.. ;-)

    xoxo

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fantastic outfit, very casual but still so stylish and elegant!
    I like your shoes and sweater very much.

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. E superb trench-ul, culoarea roz te prinde foarte bine :)

    http://anamariaben.blogspot.ro

    ReplyDelete
  4. Hey! Si mie imi place sa port in zilele mohorate de iarna tinute in culori fine, pastelate! Partea proasta e ca de obicei reusesc sa-mi stropesc hainele sau cizmele cu resturile de zapada topita si imbibate cu praf/noroi ce zac pe marginea starzilor...

    Anyway, looking great my dear :)

    www.the--street.blogspot.com


    ReplyDelete
  5. I love love love that coat!!
    Check out my new posts?

    xoxo
    KD
    http://kdtrendingtopics.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Va multumesc, gagici frumoase!!!!

    ReplyDelete
  7. Buna ! cum ai reusit sa faci comanda acelui trench ...am obs ca e un site international si de aceea intreb!! E superb !
    Multumesc!

    ReplyDelete