Monday, December 15, 2014

Maxi Red


Faux Fur vest HERE
Kurtmann bag HERE


Rosu e culoarea mea. Mmm, imi da energie, ma inspira si imi impinge instantaneu dispozitia la maxim!
Stiti deja asta, v-am zis-o in nenumarate randuri. Va dati seama ce program de desfatare au ochii mei in preajma sarbatorilor cand toata lumea e setata automat pe culoarea asta
Vitrine, mantouri, fulare sau unghii, toate sunt rosii si rumene! (>‿◠)
Cam ca si fusta mea de azi!

Va imbratisez pe toti si va las in compania pozelor! Saptamana mea va fi una mult prea incarcata si lunga insa cu asa o atmosfera de sarbatoare, nici ca mai conteaza!









13 comments:

  1. Such a gorgeous look on you!

    XO IMKE

    ReplyDelete
  2. Boho chic outfit! Love your skirt and bag, such a great pieces!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. so cute pics; -0)


    kisses from Poland :**:)


    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Minunata fustita!!! Imi poti spune de unde o ai?

    ReplyDelete
  5. How wonderful you look in that skirt! Simply amazing ;)

    ReplyDelete
  6. Sensational skirt! :) De altfel, e uluitor de frumos intregul look!
    Dora, scumpa, marturisesc ca m-am speriat de cei doi ce se afla la cativa pasi de tine - pana am inteles ce reprezinta! :))))

    Te pupacesc si te imbratisez, frumusete! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    ReplyDelete
  7. Fustita o am si eu si imi place la nebunie! <3
    Foarte draguta tinuta, chiar iti sta super in rosu :*

    ReplyDelete
  8. Dragă Dora, pari desprinsă dintr-o poveste! ♥
    O superbă poveste! ♥

    ReplyDelete
  9. glad I found this blog!
    so stunning
    xo Tali
    www.thepisceswoman.com

    ReplyDelete
  10. Superba tu, superba fusta, superba si vesta! xoxo

    ReplyDelete
  11. Awesome!! Perfect combination!

    http://bellasstyle.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete