Monday, November 3, 2014

Plaid 'n Gold



Cape HERE
Replay jeans
Kurtmann bag HERE
Dior shoes // Missoni sunglasses


Noiembrie ne-a sarutat fruntile cu temperaturi de 19 grade iar Bremenul nu a aratat niciodata mai frumos la sfarsit de toamna! Odata cu schimbarea de peisaj, am trecut si eu la culori pamantii, calde si atat de potrivite blondelor:) Stiu ca v-am amenintat eu cu o nuanta de mov la par, insa voi pastra ideea pt vara viitoare, este cam fortata acum si nu face casa buna cu magia ruginie ce ne inconjoara!

Am ales de asemenea si castigatorul/-ea concursului sustinut de prietenii nostri de la Sheinside! Urmeaza sa mi se confirme din partea lor daca pasii au fost respectati intocmai si va anunt despre cine este vorba! Inca putina rabdare!









12 comments:

  1. Deosebita tinuta ! Abia astept sa anunti si castigatoarea ! Pupici :*

    http://anamariaben.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si se pare ca ai fost chiar tu!:))) Felicitari, scumpo!

      Delete
  2. so pretty ;-)0

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Perfect cape and chic shoes! You look beautiful in this outfit!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. love this cape!!
    new post http://sarabucchi.blogspot.it/2014/11/romantic-dress.html

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Complet aiurea comentariul tau, haina este calcata.
      Ocazionalele cute sunt inevitabile atunci cand porti o haina chiar si pt cateva ore!!!

      Delete
  6. A very nice look. I like your cape. But i don't like jeans

    ReplyDelete