Thursday, September 18, 2014

Cotton Candy



Jacket HERE
Esprit skirt // Aldo shoes
Kurtmann bag HERE


Ei bine, nu, nu vi se pare, a pufait universul in praf de stele, a facut vraji cu pisicile si s-a dat de 4 ori peste cap iar lipicioasa vata pe bat a prins viata. As in me :)) Pentru ca fix asa ma simt de fiecare data cand ma privesc in oglinda in ultimele doua saptamani si imi zaresc parul zaharisit!
Pentru ca sunt o multime fete interesate de culoare si primesc constant intrebari legate de ce anume am folosit, deslusesc acum misterul pentru ca e pacat sa nu stiti si voi.

Dragele mele, NU sunt vopsita. La culoarea aceastea s-a ajuns folosind o masca hidratanta pentru par cu pigment rosu!!! Yup, nici eu nu stiam de existenta acestui produs pana la ultima mea vizita la coafor unde tipa care sa ocupa de 4 ani de mine mi l-a recomandat- in urma vaicarerilor mele ca imi doresc temporar ceva nou la par. Fiind destinata de fapt reimprospatarii roscatelor, aplicata pe o baza blonda, aceasta masca ofera o nuanta adorabila de roz. Intensitatea o decizi tu.
Eu nu o aplic niciodata pura, deorece e mult prea puternica, ci o combin cu o masca normala in proportie de 60% rosu/ 40% incolor.
O reaplic la a 3/4 spalare.
Produsul vine de la firma Davines si se numeste ''Alchemic Conditioner'' nuanta Red. Mai au si alte nuante disponibile precum Copper (urmatorul pe lista mea), Tabacco si alte minunatii.
Merita incercat daca aveti nevoie de o simpla schimbare de moment! Va hraneste si va coloreaza parul in acelasi timp! Isn't that awesome?:):)


Va pup cu drag si daca mai aveti intrebari va astept cu ele pe Fb sau in casuta de comentarii a articolului!











16 comments:

  1. O papusa Barbie in toata regula, esti tare frumoasa! Ce par frumos ti-ai facut... fusta e superba si jacheta la fel!!

    http://www.newtouchofcolor.com/

    ReplyDelete
  2. Amazing jacket and bag! This is such a fun, bright and feminine outfit!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. E deosebit modul în care ne încânţi vizual, Dora! ♥

    ReplyDelete
  4. awesome look ; -)


    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mereu esti aranjata, delicata, frumoasa. Imi placea mai mult cum iti statea blonda:( pupici

    ReplyDelete
  6. Pfai, ce tare! Arata spelndid parul :D
    Imi place si fusta la nebunie ;)

    ReplyDelete
  7. You look stunning! I love the jacket and the bag! ♥

    ReplyDelete
  8. iti sta f bine cu parul asa!

    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete
  9. La tine arata foarte bine pentru ca tu esti o draguta si ai parul foarte frumos si ingrijit, din pacate o asemenea culoare se obtine si daca se decoloreaza rosul vopsit peste blond..etc...si daca mai sunt si radacinile nevopsite devine o nuanta horor. Imi place tinuta :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, scumpa mea!! Intr-adevar, trebuie mae gria la genul acesta de nuante, imediat arata kitschy si neingrijit!

      Delete
  10. Deci am vazut bine, arati delicios! ;)
    Imi place tinuta, fusta si geanta sunt favoritele mele.
    Pupici si weekend placut Dora!

    ReplyDelete
  11. Ruxandra, masca am achizitionat-o online si cam la 5 spalari se duce complet!

    ReplyDelete